tisdag 23 februari 2010

Ny hobby, ny blogg!

För någon vecka sedan kom jag på att jag vill testa på scrapbooking. Ingen i min närhet scrappar, så jag har egentligen ingen koll på vad jag har gett mig in på. När jag var liten älskade jag att klippa och klistra. Då var jag nog ganska kreativ, men någonstans på vägen tappade jag bort kreativiteten...

Jag har aldrig haft någon riktig hobby och alltid varit lite avundsjuk på dem som sysslar med en. Visserligen tycker jag om växter och sedan jag och min sambo flyttade till hus för ett par år sedan tycker jag att det är väldigt roligt att fixa i trädgården. Förhoppningsvis kommer jag att tycka att scrapbooking är minst lika skoj!

Hösten -09 föddes min dotter, A. Det har blivit ett och annat fotografi både på mig som gravid, men framför allt på henne efter hon kom ut ur magen. Att kunna presentera dessa fotografier på ett bra sätt, så att hon ska kunna ha så stor glädje av dem som möjligt, är ett av mina mål med denna nya hobby. A ska nog kunna hjälpa mig att hitta tillbaka till min barndoms kreativitet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar