onsdag 7 juli 2010

Uppdatering!

Min stackars blogg hade nog känt sig lite övergiven, om den hade haft känslor. Inte ett inlägg på 2,5 månad! Men det betyder inte att jag inte har scrappat, för det har jag. Om än inte så mycket... Inser att scrappandet blir mindre frekvent under sommaren, då jag mer än gärna spenderar tiden i trädgården istället.

Ett och annat har jag fått gjort i alla fall!

Först scrappade jag några bilder från när jag var med min bror och hans familj på Universeum för några år sedan.


Sedan avslutade jag äntligen en ensidig layout där jag scrappat ett gammalt foto av min pappa och hans syskon. Jag har skaffat mig en dymo, så den premiäranvände jag på den LO:n. Den andra texten - syskon - är embossad. Även den tekniken premiäranvändes här. Eftersom jag inte har någon värmepistol så fick jag fixa det över brödrosten!! :)


Senaste alstret är några bilder tagna när jag var gravid med A. Innan dess hade jag gått på en ny kurs, och skaffat några nya pennor som jag användt till bildtexten. Nyckeldekon var det inte så fina färger på, så jag embossade den (brödrosten igen) och satte fast ett jungfruben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar