onsdag 18 augusti 2010

Nya alster sen sist

En liten uppdatering av bloggen.
Nya storverk presenteras!

En hÄngel jag har skrivit ut från nätet. Den första jag har färglagt med mina 4 promarkerpennor. De ska bli fler! Både de färglagda stämpelfigurerna och promarkerpennorna!

Dottern var med och tittade när jag tog korten, därav handen i bilden... Här har jag scrappat gamla kort från 1992, då mina föräldrar och jag gjorde iordning min första egna lägenhet.



Dotterns hand är med igen... De här bilderna är från förra årets semester. Har fäst taggar under ett foto på var sida där jag har skrivit lite om semestern och om platserna korten är tagna på. Här jag förresten använt mig av det jag gjorde på kursen jag gick i slutet på juni.
Har förresten anmält mig till en scrapmara. Någon som har tips på vad jag ska ta med mig? Eller vad jag ska packa ner mina saker i? Eller andra tips att tänka på inför en scrapmara...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar