onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag.

För mig ligger Alla hjärtans dag varmt om hjärtat, eftersom det är min mammas födelsedag. Kortet till henne visade jag i förra inlägget. Nu tänkte jag visa något jag gjorde i all hast igår till sambon. Ibland blir det inte som man har tänkt sig, och i det här fallet var det tiden som inte riktigt räckte till det jag ville åstadkomma. Det blir väl lätt så med två små barn...

Hur som helst lånade farmor och farfar storasyster, så jag hade bara lilleman hemma. En god middag planerades och dessutom tyckte jag att det vore skam om jag inte kunde få till ett litet scrappat kärleksmeddelande till sambon, eftersom jag nu håller på med den här hobbyn. Och på den korta stund jag hade på mig blev det här resultatet:

En tag där jag skrev ut en liten kärlekstext som jag hittade här. Lite Distress Ink Walnut Stain runt kanterna, Tattered Angels Glimmer Mist Creme de Chocolat sprayad över hela tagen, tre halvpärlor i ena hörnet och ett brunt band. Snabbt och enkelt, men ganska snyggt i all sin enkelhet (om jag får säga det själv) och passande till en kille.

3 kommentarer:

  1. Vilken snygg tag du har gjort!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin tags du har gjort

    Kul att du vill vara med på min bloggcandy
    Lycka till

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Håller med dej! Jättesnyggt!
    Kul att du ville vara med på "inflyttningsfesten" på min nya blogg!
    Ha det bra!

    SvaraRadera