torsdag 9 februari 2012

Ett kort till mor

Nästa vecka fyller min älskade mamma 69 år. Jag har givetvis gjort ett kort till henne. Pappret jag har använt var sådant som jag hade hemma och som jag inte har någon aning om var de är ifrån.
Ängeln kommer från ett ark från Crafty Individuals. Grattisstämpeln (som jag lånade av Susanne under gårdagens scrapträff på Scrapbookeriet) är utstansad med en dies från Nellie Snellen. "Blommorna" har jag gjort själv av pappersremsor som jag "tvinnat" ihop.

En droppe Pearl Maker i mitten av varje blomma.

4 kommentarer:

  1. vilket jättefint födelsedagskor!
    härliga färger o vackert papper, blommorna passade verkligen bra.

    SvaraRadera
  2. Åhh, vilket gulligt kort, det blir nog din mamma jätteglad över. Kanonfina blommor, passar jättebra på kortet.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera